О оснивачима

„Где је Ниш у односу на Београд, које је његово место у овој држави. Да ли су Нишлије само гласачко тело којим се управља из Београда или овај град може сам да искористи свој потенцијал“ – Бојан Аврамовић, оснивач покрета „Не дамо Ниш“


Двојац који је водио нишки аеродром пре поклањања држави, из жеље да врати дух и карактер граду, решио је да осније покрет “Не дамо Ниш” како би спречили маргинализацију и београдизацију Ниша.

Политичке каријере Бојана Аврамовића и Владице Ђурђановића испреплетене су још од раних 90-их година. Највећи период свог политичког ангажмана провели су у Српској радикалној странци. Централизација политичких странака, па и СРС довела је до неминовног сукоба локалних одбора са “централом станке“ што је као резултат имало искључивање „непослушних“ функционера Аврамовића и Ђурђановића, 2006. године. Kао функционери Нове Србије у коалицији са Српском напредном странком долазе на власт 2012 године. Преузели су потпуно небитну агенцију и предузеће пред колапсом. По распаду Нове Србије, Аврамовић се прикључује СНС 2014. године и 2016. године именован је на функцију повереника за општински одбор Пантелеј у Нишу. Ђурђановић је био члан стручних тела СНС али не и формално члан.

Због неслагања са одлуком врха странке по питању преузимања Аеродрома Ниш смењени су са страначких функција, а Аврамовић је затим и искључен из странке. Били су „непослушни“.

И поред дугогодишње политичке сарадње, пословна сарадња Аврамовића и Ђурђановића уследила је тек 2014 године, када је Ђурђановић именован за директора ЈП „Аеродром Ниш“ а Аврамовић већ водио РРА Југ.

ЈП Аеродром Ниш је био у безизлазној финансијској кризи, без редовног саобраћаја и без икакве перспективе по мишљењу надлежних у Министарствима, свих „стручњака“ из Србије, тачније Београда али и ширег региона.

Од свог оснивања Аеродром Ниш је био фрустрација свих локалних власти, али и грађана Ниша, вечити губиташ и пропуштена шанса. Економске студије које је радила РРА Југ и имплементација предложених мера које је спровео менаџмент ЈП Аеродром Ниш дале су рекордне резултате у саобраћају који су били међу најбољима у Европи, али и финансијску стабилизацију предузећа које је постало одржииво први пут од свог оснивања.

Постигнути резултат добија праву димензију тек када се узме у обзир чињеница да је надлежно Министарство неосновано критиковало пословни модел и покушавало на сваки начин да га осујети.

За време вишемесечне ткз „аеродромске кризе“ изазване одлуком Владе Србије о преузимању власништва ЈП Аеродром Ниш и поред огромног притиска Аврамовић и Ђурђановић су одбили да подрже начин и модел преузимања аеродрома, без обзира на извесне негативне последице по њих. Због принципијелног неслагања са одлукама Скупштине Града Ниша којим се поклања имовина грађана Ниша и угрожава пословни модел који је дао изузетне резултате, подносе оставке на места директора и одлазе из предузећа.

Kао људи који у својим каријерама немају ни једну мрљу и аферу, већ неспорне пословне резултате и карактер који је красио некада већину Нишлија, мишљења су да је дошло време да се Град Ниш окрене себи. Зато оснивају грађански покрет Не дамо Ниш, који ће изаћи на предстојеће локалне изборе у Нишу.

Очигледно је да су и даље непослушни.